Translate

piątek, 30 sierpnia 2013

Odchudzanie czas zacząć!



Hej! Już od dawna przymierzałam się do tego, aby zrobić coś ze swoim ciałem. Nie jestem jakoś bardzo gruba. Dokładniej wagi nie mogę wam podać, gdyż moja waga od kilku tygodni nie działa i sama chciałabym wiedzieć ile ważę ;) Mój ostatni pomiar to 58 kg, przy wzroście 169. Chciałabym ważyć z powrotem 54 kg :) Dlatego więc od dzisiaj rozpoczynam małą dietkę i ćwiczenia. Już kilka razy byłam na przeróżnych dietach. Nikomu nie polecam diety maślankowej. Niby schudłam na niej jakieś 4 kg, ale w równie szybkim tempie je nadrobiłam, a nawet z zapasem! Dodatkowo jeśli kochasz maślankę, uwierz mi po 2 tygodniach ciągłego jej picia nigdy więcej nie weźmiesz jej do ust!
Byłam też na dietach wymyślonych przeze mnie. Nie jadłam niektórych składników co było całkiem sensowne. Wyrzekłam się na kilka dni słodyczy, chleba, smażonych potraw itp. Niestety zbyt długo nie wytrzymałam.
Pamiętam jak przeczytałam w internecie, że najlepszym sposobem na stracenie wagi jest przejście na wegetarianizm. Ja wielka zwolenniczka jedzenia mięsa, wytrzymałam tydzień! Byłam bardzo z siebie dumna. Dałabym radę dłużej gdyby tylko nie problem związany z obowiązkiem gotowania sama dla siebie :) Na tej diecie również schudłam.
Teraz mam coś innego! Ewa Chodakowska!
Zapewne słyszeliście o niej sporo. Za kilka godzin dodam post o tym co zamierzam zmienić w swoim życiu od dzisiaj.
Może macie jakiś pomysł jak mogę się zmobilizować do ćwiczeń i odrzucenia słodyczy (które niestety kocham) ? :)

Oto moje dzisiejsze śniadanko, które jest początkiem mam nadzieję zdrowego życia :) 




Moja ukochana zielona herbatka :D Świetnie oczyszcza organizm! 


Kanapeczki z chlebem razowym. Jedna z serem, a druga z pastą rybną. 

Joasia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz