Translate

piątek, 30 sierpnia 2013

Ewa Chodakowska!



Hej jak już wspomniałam napiszę teraz o moim nowym stylu życia :D Mam nadzieję, że nie będzie to jedynie kilku dniowy szał na zdrowsze życie.
Wszystko zaczęło się od porannego przejrzenia YouTube'a :D Natrafiłam tam na bardzo fajny filmik : http://www.youtube.com/watch?v=2RBKC3xTHTk. Nie mam pojęcia dlaczego, ale te kilkanaście minut słuchania tej Pani bardzo mnie zmotywowało :D Jeśli macie czas i ochotę to na prawdę polecam!
Śniadanko już wam zaprezentowałam. Następnie włączyłam na YT jeden z treningów Ewy. Killer. Jak sama nazwa wskazuje- okropnie ciężkie! Nie dałam rady ćwiczyć przez całe 46 minut. Skończyłam po około 30. W trakcie ćwiczeń zatrzymywałam nagranie kilkakrotnie robiąc sobie przerwę. Mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie coraz lepiej i wytrzymam dłużej. Słyszałam, że nie można codziennie robić tego samego zestawu więc jutro wypróbuję coś innego, może tym razem Skalpel?
Mam nadzieję, że mi się uda :) Czy ktoś z Was też ćwiczy z Ewą? Może osiągnęliście jakieś fajne rezultaty?



Ciekawe czy ja tez przejdę taką metamorfozę :D 

Joasia :) 


3 komentarze:

  1. Ja się nie odchudzam. Podoba mi się moja figura i ogólnie na razie nie muszę się martwić o nią ;)
    Ale staram się odżywiać zdrowo, co korzystnie wpływa na cały organizm.
    Pozdrawiam :)

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy się nie odchudzałam, wręcz próbowałam przytyć :)
    Ważę 45kg przy wzroście 165 :)
    I przyznam, że mogłabym mieć te 3 kg więcej.
    Wtedy by już się ludzi mnie czepiali, że wyglądam jak anorektyczka -.-

    olsen-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ogolnie chudnac nie musze... tak prznajmniej mi sie wydaje, haha ;D
    ale gratuluje dziewczynie takiej metamorfozy i zycze ci zeby tez ci sie udalo ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń