Translate

sobota, 31 sierpnia 2013

Czy w szkole musi być nudno? :)


Hej! Przeglądając Wasze blogi doszłam do wniosku, że jestem chyba jedną z nielicznych osób które nie wstawiły posta dotyczącego rzeczy do szkoły. Postanowiłam, że pokażę wam przybory szkolne, które mam już kupione. :D Patrząc na te kolorowe rzeczy stwierdziłam, że w szkole wcale nie musi być tak nudno i źle. Wystarczy otoczyć się ładnymi i kolorowymi przedmiotami! To jest przynajmniej mój wniosek :)


Torba kupiona w sklepie internetowym 4YOU. Może nie wygląda na jakąś supermodną, ale jest mega wygodna i pakowna :) 

Plecak kupiony w tamtym roku w sklepie 4F. Bardzo go lubię. 


Część kolorowych zeszycików. 


Brrr. Nowe przedmioty ;) 
Jak wam się podoba? 

Joasia :)

3 komentarze:

  1. Wspaniały blog, przyznam, że jestem miło zaskoczona :) Większość blogów tego typu, które miałam okazję obejrzeć zwyczajnie nie bardzo mi się podobały. Natomiast w tym przypadku jest inaczej. Bardzo podoba mi się jak piszesz. Posty są ciekawe, przejrzyste, same plusy :3
    Bedę tu zaglądać częściej, a tymczasem zapraszam do mnie i mojej przyjaciółki ;*
    http://ourlove--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc blog mi się podoba jest ładnie prowadzony. Torba nie bardzo ale każdy ma inny gust ^^ Będę cię odwiedzać
    Zapraszam do siebie. Mam dwa blogi, jeden jest o recenzjach książek, drugi o mojej własnej. Mam nadzieje, ze wpadniesz zostawisz komentarz, przyda mi się szczera opinia. zostaw także adres do swojego bloga :)
    http://deszcz-krwi.blog.onet.pl/
    www.upadle-anioly-ksiazki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna torba ;3 Podoba mi się twój blog .
    Obserwacja za obserwację ?
    http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń