Translate

poniedziałek, 2 września 2013

WITAJ SZKOŁO!



Ehhh, starałam się podejść do dzisiejszego dnia optymistycznie. Udało mi się! Mimo długiego i bardzo nudnego przemówienia mojej pani dyrektor i równie długiej pogadanki z wychowawczynią ten dzień można zaliczyć do udanych :D Liceum to nie jest już taka zabawa jak gimnazjum. Już dzisiaj, pierwszego dnia upomnieli nas na temat matury i przygotowań do konkursów. W końcu najlepsza szkoła w województwie... Jak to pani powiedziała "zapraszam do mojej szkoły tylko najlepszych z najlepszych". Wcale nie czuję się osobą wyjątkowo utalentowaną. To chyba przypadek ,że dostałam się do tej szkoły. Powiedziałam sobie, że jeśli przetrwam pierwszy miesiąc to już potem będzie dobrze :D Oby! W mojej klasie nie ma niestety żadnych dupeczek :( Na roczniku jest kilku, ale nie interesują mnie oni tak jak ci ze starszych klas :D Mrrr :*
A jak u Was? Cieszycie się z powrotu do szkoły?




Po raz kolejny zostałam nominowana do L.B.A. tym razem od bloga http://princessoffashion1.blogspot.com/

1. Jest jakaś rzecz którą chciałabyś w sobie zmienić? 
Tak, moje ciało. 
2. Skomentujesz i zaobserwujesz naszego bloga?
Już to zrobiłam, ale na pewno jeszcze was odwiedzę :) 
3. Czy jesteś osobą, która łatwo wpada w zazdrość?
Chyba niestety tak ;/ 
4. Jak bardzo zmieniłoby się nasze życie gdybyśmy posiadali ogony? 
Sądzę, że ogony nie zmieniłyby za bardzo naszego życia. 
5. Co masz teraz za oknem?
Deszcz :( 
6. Dlaczego McDonald nie sprzedaje hotdogów? 
Sądzę, iż dlatego, że w hotdogach jest mięso, a w MENU McDonald'a nie ma mięsa :D
7. Jaki jest najlepszy sposób na podryw? 
Nie mam pojęcia, nie znam się na tym :D 
8. Pocałunki w deszczu, czy u dziewczyny/ chłopaka w domu? 
Pocałunki w deszczu to jest to! :D 
9. Czy Internet jest lepszy od świata rzeczywistego? 
Oczywiście, że nie! 
10. Kto powinien być dominujący w związku? Chłopak czy dziewczyna?
Zależy od sytuacji ;) 
11. Czy związki o dużej różnicy wiekowej mają sens? 
Tak, nie liczy się wiek, a miłość między ludźmi <3 

Joasia :) 


3 komentarze:

  1. To super, że nie było tak źle. :) Chyba też musze zacząć myśleć bardziej optymistycznie :D Masz rację, pierwszy miesiąc jest najgorszy, ale to szybko minie :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, to dość fajnie.
    Ja też staram się podejść optymistycznie.. ale co z tego wyjdzie..
    zobaczymy! :D powodzenia Ci życzę! trzymaj się.. :)
    Zapraszam do mnie na nowy post. ;3 \

    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej! :)
    Niestety już koniec wolności, ale uważam, że bardzo dobrze podchodzić do roku szkolnego. Powodzenia w szkole ! :)

    zakupoholicyznadulicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń