Translate

niedziela, 1 września 2013

L.B.A.



Hej! Zostałam nominowana przez blog http://cciekawostki.blogspot.com/ do L.B.A.
Szczerze mówiąc nigdy o tym nie słyszałam. No, ale skoro dostałam kilka pytań to po prostu na nie odpowiem :D

1. Jaki masz znak zodiaku? 
Byk.
2.Gdzie lubisz najczęściej przebywać? 
Nie ważne jest miejsce, a ekipa! <3
3.Jakie masz drugie imię? 
Nie mam drugiego imienia.
4. Deskorolka czy rower?
Rower. Na desce nigdy nie jeździłam :)
5. Twoje ulubione kwiaty?
Może to mało oryginalne, ale czerwone róże.
6. Ulubiony film?
Hmm, chyba nie mam ulubionego, ale Titanica mogę oglądać na okrągło :)
7. Lubisz lekcje polskiego?
Nie przepadam.
8. Masz zwierzątko domowe? Jakie?
Tak, mam kotkę - Plamka ;)
9.Ulubiona książka?
Aktualnie czytam "Annę Kareninę" i chyba jest to moja ulubiona książka jak do tej pory :) oooo i "Hyperversum" <3
10. Lubisz jabłka? 
Uwielbiam <3

Całkiem to ciekawe:)
Joasia :)

2 komentarze:

  1. Hej, chciałam Cie poinformować, że zostałaś nominowana do L.B.A. Więcej informacji na moim blogu :D http://princessoffashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... też jestem spod znaku byka ^^ Czyli mówisz, że ta "Anna Karenina" taka fajna? Kurcze, chyba sobie przeczytam...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń